Tuesday, August 18, 2009

Tips ringan2 ngan makwe

Oleh : JebatAruna

Gua nak share tips penting punya ngan lu orang. Gua jamin tak rugi kalo lu orang baca n amalkan. Kompom. Tapi stendet tajuk publisiti la beb. Nak bagu hormon lu orang bertindakbalas sket. Ngee..

Tajuk sebenar gua - tips menghindari ringan2. Lu orang jangan jadi stupid tanya wa balik " ringan2 tu apa?" Huh. Memang genetik Melayu ni jenis otak tahap lutut la. Tambah2 yang jenis tudung labuh ngan jubah. Sepuluh kali lebih stupid.

Kalo lu orang ada jantan , yang lu orang panggil abg ke, ayang je, appa ke, yang pasti dia adalah spesis jantan yang berpeluang cerah untuk mendapat tittle bangsat dari gua, lu orang kena follow tips yang gua berikan ni. Itu pon kalau lu orang jenis sayangkan diri sendiri.

Sebelum tu gua nak bagi clear, bahawa dengan adanya adegan ringan2, samada yang bermula dalam telefon atau dalam kereta atau dalam apa2 kondisi sekalipun, semua ini lah yang akan membawa kepada zina. Atau bahasa gua 'berat2'.

Tips gua bagi :
  • Lu orang jangan biarkan sex phone berlaku. Jangan sesekali bagi ruang dan peluang. Jaga la maruah sket, lu orang kan spesis pompuan yang tinggi sifat malu berbanding lelaki. Kalo jantan lu orang dah stat bunyi 'lain' , stat menggatal lu orang ubah tajuk. Cakap benda lain. Kalo dia degil jugak, lu orang buat la alasan, nak pegi tandas ke, batteri low ke, adik menangis ke, lu terkena H1N1 ke..
  • Jangan keluar berdua2an ke tempat yang sunyi. Contohnya taman2, waterfall, car park. Maksud gua tempat yang berpotensi sunyi pada masa2 tertentu. Lu orang kena ingat, sebaik mana jantan lu orang, setinggi mana dia cintakan lu orang, jantan tetap ada nafsu. Aci kerat jari la kalau jantan lu tak pikir nak ringan2 ngan lu. Kalau dia tak pikir, buat apa dia bawak lu pegi tempat2 camtu? Bodo piang punya pompuan melayu.
  • Kalo lu orang punya hp jenis canggih, lengkap ngan 3G, mms, lu orang jangan sesekali terlibat ngan sharing2 gambar2 seksi lu orang kat jantan. Tak payah la lu orang jadi bodoh percaya kata2 si jantan , kononnya dia sorang yang tengok, dia akan jaga gambar lu orang betul2. Kebodohan lu orang yang berdegil nak bagi jugak akan gua serlahkan di blog gua. Jangan terkejut kalo gambar lu orang ada dalam blog gua satu hari nanti.
  • Elakkan berdating terlalu lama. Ikut pemerhatian gua, setiap pasangan yang dating memang terdedah untuk pegang2 tangan dan duduk rapat2. Fenomena ni kalau berterusan dalam tempoh masa yang lama akan mengakibatkan nafsu lu orang mintak 'korban'. Time tu air naik kepala la beb. Singkatkan masa berdua2an camnih. Paling elok kalau lu orang boleh bawak adik kecik lu orang teman dating. Kompom selamat.

No comments:

Post a Comment