Sunday, August 16, 2009

Adik bertudung labuh bikin blowjob


Oleh : Jebat Aruna

Cuba perhatikan gambar di atas. Samada lu orang penah tengok rakaman tersebut atau tak , itu lu orang punya pasal. Janji gua dah usha benda alah nih. Contoh pompuan melayu paling stupid. Otak simpan dalam kocek jubah kot.

Dah elok pakai tudung labuh. Pakai jubah. Aci kerat jari la budak2 pompuan biasa tak kan pakai pakaian minah arab camtuh. Melainkan geng2 ostazah yang blaja agama. Kuang2 pun SMKA. Kat mana dan bila lu orang google sendiri la.

Bila terjebak dengan cinta, ostazah stupid camni terus jadi bertambah stupid. Dungu mengalahkan penyu. Jantan kata bukak baju, bukak. Tangkap gambar seksi, tangkap. Antar mms, antar. Buat phone seks, buat. Suh isap batang , isap. Paling stupid tahap babun, merelakan pula lu orang punya identiti dirakam even dengan kamera hp tahap cikai. Lu orang memang genetik melayu stupid la.

Bagi gua, part lu orang bertudung labuh tapi terjebak ngan bebenda camnih, gua tak bape heran la. Gua tau ada mangkuk2 ayun yang akan ternganga tak pecaya, tapi gua steady je. Nafsu beb. Olama pon kalah, ape lagi lu orang yang lua pakai jubah dalam singlet ngan coli je. Kat umah kemain seksi lagi. Tambah bangsat, lu orang pakai just follow rules skola lu orang je.

Macam gua cakal dalam entri lepas, ostazah bertudung ni sama je sebenarnya ngan yang tak bertudung. Bahkan kadang2 spesis tudung labuh ngan jubah ni jauh lagi teruk . Dipermainkan dan dieprdaya. Lu orang plak lurus bendul. Part ni gua panas. Rasa nak tempeleng je batang idup lu orang sekor2.

Setahu gua, jenis pompuan melayu stupid camnih memang taksub tang bercinta. Taksub tang setia. Pastu, alasan takut kehilangan si dia. Mangkuk betul lu orang nih. Jantan ngan bangsat pun lu orang tak kenal. Setan ngan malaikat pun lu orang tak leh beza. Arap pakaian je tak kemana. Tak boleh jamin lu orang masuk syurga pon.

Kalo lu orang tak pecaya, lu usha la video kat atas. Itu salah satu dari seribu bukti bahawa spesis ostzah melayu juga adalah antara genetik paling stupid atas muka bumi. Stupid tahap babun. Paling aku menyampah tang berlagak. Stupid tak boleh diajar, bengap tak boleh ditumpang. Gua pun tak nak tumpang. Gua nak maki je.

Sebelum akhir gua nak sebut sket, sebab rasa cam ada kaitan ngan entri gua yang lepas bertajuk spesis tudung labuh stupid. Kaitannya? Dalam video tersebut, yang gua rasa video rakaman untuk simpanan peribadi , jelas menunjukkan jalan cerita bagaimana kestupidan si pompuan melayu bertudung labuh tu dipermainkan. Gua masak la semua ni beb. Memula atas keta jantan bangsat umpan dengan kata2 manis, kendian mula pujuk ringan2, selang beberapa lama, beberapa bulan terjadi la part2 seterusnya.

Lu orang jangan ingat yang pompuan tak menolak. Pompuan ada sifat malu yang tinggi, so gua tak nafi mereka memang menolak. Tapi macam gua cakap, spesis paling stupid. Cam kerak nasik. Last2 biar je jantan bangsat buat apa saja. Yang video kat atas ni pun sama la beb. komfom 2 x 5 je jalan ceritanya. Tak pecaya lu tanya la minah stupid kat atas tuh.

No comments:

Post a Comment