Tuesday, August 18, 2009

Cerita lucah 18sx

Oleh : JebatAruna

Macam wa tegaskan sebelum2 ni. Samada wa penah tengok. lu penah tengok . Penah baca atau sebaliknya, itu gua tolak tepi dulu. Tajuk gua sekarang pasal citer blue, citer 18 sx. Lu orang pun suka ngan tajuk2 camni kan? Best siot, layan stim.

Ini gua citer bagi yang terlibat. Bagi yang tak terlibat pun boleh baca, amik pengajaran. Citer2 blue ni memang banyak kat internet. Lu orang searh pakai kata kunci simple2 pun boleh kuar. Gua tak nak la ajar lu orang kata kunci ke ape benda, kang tak pasal2 lu orang tarik tangan gua masuk neraka. Cilanat la .

Gua ada wat kajian pasal citer2 lucah kat internet ni. Gua ingat banyak laman2 web yang membuka ruang untuk mangkuk2 ayun tunjuk bakat terpendam cara salah ni. Boleh post apa2 citer blue untuk dikongsi. Dalam banyak2 citer blue yang di postkan, ada la 2, 3 bijik je kisah benar. Yang lain sume imaginasi mangkuk2 ayun yang gila seks. Spesis yang hanya tau melancap dan melantak.

Tips gua senang je. Kalau lu orang terbaca citer2 lahanat camni, lu orang jangan setting dalam otak lu orang bahawa citer ni adalah benar. Soal penulis tu kata citer benar lu orang jangan jadi stupid pegi pecaya plak. Kang tak pasal2 kena bangsat dengan gua. Guna otak beb. Gua tau kalo spesis tudung labuh terbaca citer2 ni kompom dia pecaya punya. Siap siasat lagi tempat n masa kejadian. Memang bodoh piang punya ostazah.

Ada sesetengah cerita yang ditulis dengan imaginasi tahap tinggi. So jalan cerita nampak real. Siap episod2 lagi. Tambah2 kalau yang jenis bercerita tentang apa yang dia lalui sendiri. Kompom genetik2 melayu stupid akan percaya abis2an.

Gua nak bagitau lu orang , semua citer2 lucah yang dikarang dengan imaginasi ni adalah bertujuan untuk merosakkan pemikiran orang Islam. Kalau yang jenis otak suci bersih, tiba2 dia baca kisah2 seks melibatkan guru2, ibubapa, sumbang mahram- yang sebelumnya tidak pernah dia terfikir- sudah pasti akan menjadikan otaknya senget sebelah. Contohnya, kalau sebelum2 ni dia tengok mak cik dia berkemban sebagai perkara biasa, lepas baca citer2 lahanat camni pemikirannya akan mencorak imaginasi luar biasa.

Mungkin lu orang tak percaya. Tapi sebenarnya dari imaginasi ini la terjadinya episod2 sumbang seks dalam masyarakat kita. Ni realiti beb. Jadi pesanan gua, elakkan la diri lu orang dari terjebak ngan pembacaan2 sebegini yang pastinya akan merosakkan kesucian hati dan otak lu orang. Imaginasi lu orang pun sundal semacam je nanti.

No comments:

Post a Comment